Vinden er in uw organisatie veel telefoongesprekken plaats? In de regel zullen telefoongesprekken niet altijd opgenomen worden. Maar er zijn bedrijven en branches waar dit wenselijk of zelfs noodzakelijk is. De core business van een callcenter is bijvoorbeeld het plegen van telefoongesprekken. Een meldkamer van een dienstverlenende organisatie heeft ook groot belang bij het opnemen van gesprekken. Hiermee kan de dienstverlening verbeterd worden. Bij klachten, vragen of opmerkingen over een telefoongesprek kan een gesprek altijd weer geanalyseerd worden. Dit houdt in dat u aan voice recording moet doen, dus het registreren van gesprekken, om deze op een later tijdstip weer te kunnen beluisteren.
Welke redenen u ook heeft om gesprekken te registreren, met voice recording software gaat dit erg gemakkelijk. Voice recording software kunt u installeren op de server en verbinden met uw telefooncentrale, maar ook met de intercom, mobilofonie of andere bronnen die gebruikt worden voor gesprekken. Ieder gesprek wordt hierdoor geregistreerd en in een database opgeslagen. Hierdoor zijn alle opgenomen gesprekken ook gemakkelijk weer op te vragen en te beluisteren. Misverstanden tijdens een telefoongesprek kunnen door het gesprek opnieuw te beluisteren opgehelderd worden en u kunt hiermee uw klantenservice verbeteren. U kunt gesprekken ook gebruiken om uw medewerkers op te leiden.
Als deskundige in security management, is EAL niet alleen een gevestigde naam op het gebied van veiligheid. Ook hebben bieden wij met onze producten ondersteuning voor organisaties die een voice recording applicatie zoeken. Wij bieden dit met ons eigen ontwikkelde voice recording appliciate EVA 360. Deze applicatie kan op vrijwel iedere soort bedrijfsserver worden geïnstalleerd en werkt samen met vele merken telefooninstallaties. Hiermee registreert u heel gemakkelijk uw telefoongesprekken en vraagt u uw gesprekken in een mum van tijd op. Neem contact met ons op als u meer wilt weten over onze applicaties of andere diensten en producten.
© 2024 | EAL (Apeldoorn) BV | All rights reserved.