+31 (55) 539 49 00

DE EAL VOICE LOGGER (EVA) IN HET KORT

Voor de gebruikers behoeft het geen betoog, een Voice Recorder System dat overduidelijk met en voor de eindgebruiker is ontwikkeld. Al in 1985 begon EAL met de ontwikkeling van de eerste digitale recorders en heeft dit doorgezet tot de huidige moderne techniek, een systeem waarvan de eindgebruiker het idee heeft dat hij het zelf en voor zijn organisatie ontworpen heeft.

Doordat EVA een groot deel van de ontwikkeling heeft doorgemaakt in mission critical omgevingen was het van belang een zo intuïtief mogelijke bediening te hebben, dit met zeer uitgebreide autorisatie mogelijkheden. Een zeer integere database en vele functionaliteiten welke voor een groot deel door de eindgebruikers zijn bedacht. Hierdoor is er geen overdaad aan niet gebruikte gadgets, blijft het overzichtelijk en kunnen we op elk moment functionaliteit vrijgeven welke nodig is. Want juist dat kenmerkt alle EAL producten, wij ontwikkelen niet omdat we het kunnen, maar wat en wanneer het nodig/ gewenst is.

Het feit dat EAL EVA een standaard is geworden in de meest mission critical en derhalve weinig vergevingsgezinde omgevingen als de OOV (Openbare Orde en Veiligheid) geeft aan dat de zeer uitgebreide functionaliteit, betrouwbaarheid en gebruikersgemak, spreekwoordelijk zijn geworden. 

Zelfs het benoemen van een klein deel van de functionaliteit zou de bedoeling van dit stukje van de website overstijgen, beleef het, maak het mee, doe een aanvraag of vraag om een demonstratie. U kunt dan zien dat wij niet alleen het pakket leveren, maar ook de ontwerper en eigenaar zijn van de hard- en software. 

EAL EVA, veel meer dan een "Nice to have", daar zullen we het snel over eens zijn als u EVA een keer hebt leren kennen" tot ziens zouden we willen zeggen'.

Bekijk video

Voice Recording

EVA


EAL Voice Applicatie

Protocollen

Ondersteunde communicatie technieken

Drie mogelijkheden:

De aan EAL EVA te koppelen communicatie en telefonie systemen zijn in drie onderdelen te verdelen;

  1. De in de markt aanwezige technologie welke reeds ondersteund is.
  2. De in de markt aanwezige technologie welke in development is.
  3. Nieuwe technologie, nog niet in development maar door u wel gewenst.

Archivering, Opslag en Compressie:

De EAL EVA oplossing voorziet in conversie van de WAV-bestanden naar MP3 formaat. Dit scheelt aanzienlijk in de opslag capaciteit en de gespreksgegevens (zoals o.a. nummers informatie) blijven behouden.Gesprek archivering kan naast de bekende archivering naar CD/DVD of een opgegeven map tevens ook naar een FTP gedaan worden. 

In development:

Op dit moment onder de microscoop van development;

  1. Microsoft Lync.

De binnen uw organisatie aanwezige communicatie en telefonie techniek zal dus altijd door EAL op basis van nieuwe of bestaande ontwikkelingen ondersteund kunnen worden.

Interfacing:

De volgende communicatie interfaces zijn beschikbaar binnen het EAL EVA platform tbv het realiseren van connecties met communicatie en telefonie systemen. Het betreft hier slechts een deel van het totaal aantal beschikbare interfaces. 

  1. ISDN 30 (PRA)
  2. ISDN 2 (BA)
  3. Analoge toestellen en lijnen
  4. SIP
  5. CSTA / CTI interfaces
  6. PBX connecties met NEC, Ericsson, Alcatel, Avaya, Siemens
  7. Arbi connectie met IPC, BT, Siemens
  8. Avaya (o.a. voor spoedeisende hulp OOV sector nederland)
  9. C-2000 (EAL is o.a. Motorola Dimetra IP partner)
  10. etc.

VolP, Voice over IP:

VolP is een steeds meer opkomende technologie binnen de telecommunicatie waarbij EAL o.a. de volgende standaarden ondersteunt:

  1. Avaya
  2. Alcatel
  3. Cisco
  4. Astra
  5. Motorola Dimetra IP
  6. etc.

Bekijk video

EVA 360