Callcenters, meldkamers en helpdesks zijn organisaties waar telefoongesprekken centraal staan. Afhankelijk van de grootte van de organisatie, worden hier honderden tot duizenden telefoongesprekken per dag gevoerd. Het spreekt voor zich, dat u dan goed inzicht in deze gesprekken wilt hebben. Immers, de gesprekken geven aan hoe klantvriendelijk u bent. Hiermee is de algehele klantvriendelijkheid van uw organisatie te meten. Maar ook hoeveel tijd een telefoongesprek gemiddeld in beslag neemt, wat de omzet is die hieruit voortvloeit en u kunt de inhoud van telefoongesprekken gebruiken om personeel op te leiden. Kortom, vele redenen om spraakopname software aan te schaffen.
Er zijn tal van redenen waarom u alle gesprekken wilt registreren om eventueel later op te vragen en te analyseren. Een klant kan vragen of opmerkingen hebben over het gevoerde telefoongesprek. Een medewerker kan nog in opleiding zitten en door middel van het opnieuw beluisteren van gesprekken kunnen er leermomenten getrokken worden. Soms is het cruciaal om bepaalde informatie vast te hebben gelegd, zoals contractbesprekingen of een telefonische vergadering. Met spraaksoftware registreert u ieder gesprek via telefoon, maar ook via andere bronnen, zoals mobilofoons of intercoms. Ieder gesprek is in een mum van tijd weer op te vragen en te beluisteren als dit noodzakelijk mocht blijken.
EAL is de expert op het gebied van security management en ontwikkelt hiervoor hardware en software. Voor spraakopname hebben wij speciale opname software ontwikkeld met de naam EVA 360. Met deze software bent u in staat om in enkele seconden honderden gesprekken op te vragen. Onze software is compatibel met vrijwel alle soorten servers en kan ook bij u geïnstalleerd worden. Ook is aansluiten met telefooninstallaties en centrales van verschillende soorten merken mogelijk. Maak het u daarom gemakkelijk als het om het beheer van gesprekken gaat en kies als uw opname software voor EVA 360.
© 2024 | EAL (Apeldoorn) BV | All rights reserved.